Samsung Galaxy Mega 6.3 (GT-I9205 & GT-I9200) Root ေလးပါ


Samsung-Galaxy-Mega-root
GT-I9200 ကုိေတာ႕ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္လုပ္ဖူးပါတယ္....
ေတာ္ေသးတာ ကၽြန္ေတာ္မလုပ္ခင္က ဒီေကာင္ကုိတစ္ခါမွမလုပ္ဖူးဘူး သူ႕အတြက္လဲ firmware ကဆြဲမထားဘူး အဲဒါနဲ႕ အရင္ backup အကုန္လုံးအရင္လုပ္ထားလုိက္တယ္ ျပီးမွ root လုပ္ၾကည္႕တယ္..
ထင္တ႕ဲအတုိင္းပဲ ပါ၀ါျပန္တက္မလာဘူးဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္လည္းလန္႕သြားတာေပါ႕ ခုမွစထြက္တာဆုိေတာ႕
ကၽြန္ေတာ္ေတာ႕ galaxy mega ေလးေတာ႕ကုိင္ရျပီလုိ႕ထင္ထားတာ မကုိင္လုိက္ရဘူး  ကၽြန္ေတာ္ေစာင္႕ၾကည္႕ပါေသးတယ္ cable ၾကိဳးကုိမျဖဳတ္ပဲ 15မိနွစ္ေလာက္ ဒါေပမယ္႕တက္မလာဘူး...
ေနာက္ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၾကိဳးကုိျဖဳတ္လုိက္တယ္ ျပီးေတာ႕ ဓာတ္ခဲျဖဳတ္ျပီး factory ခ်လုိက္တယ္....
ဘယ္ရမလဲ ခဏေနေတာ႕ တက္လာပါေလေရာ....
ၾကည္႕လုိက္ေတာ႕ အထဲမွာဘာမွမရွိေတာ႕ဘူး ဒါေပမယ္႕ supersu ေလးကေတာ႕ေပၚေနတယ္ဗ်
က်န္တာေတြကေတာ႕အကုန္ပ်က္သြားတယ္.....
ေရာင္းရင္းတုိ႕လည္းအလုိရွိတယ္ဆုိရင္ root လုပ္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ေတာ႕ ေအာက္ကလင္႔မွာေဒါင္းလုိက္ပါ...
download here >>>>>hera.net/vcoreroot-v2.tar
 
original kernal လုိခ်င္တယ္ဆုိရင္ေတာ႕hera.net/boot.img.tar