Huawei H30 C00 L01 L01M L02 Firmware Download


 ေရနီသားျဖိဳးေလးမဂၤလာပါလုိ႔ႏႈတ္ဆက္လုိက္ပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္လည္းအတတ္ႏိုင္ဆံုးရန္ကုန္ေရာက္တံုးတင္ေပးလုိက္ပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္တို႔ေရနီျပန္ေရာက္ရင္ေတာ့မတင္ႏိုင္ဘူးေပါ့
ကြ်န္ေတာ္လည္းကဗ်ာခ်စ္သူေတြအတြက္ကဗ်ာWebsiteေလးတစ္ခုလုပ္ဖို႔အစီစဥ္ရွိတယ္ဗ်ာ
နည္းပညာေတြမွာကဗ်ာေတြတင္ေနေတာ့မေကာင္းဘူးေပါ့ကြ်န္ေတာ္ကဗ်ာဆိုဒ္ေလးလုပ္မလို႔
ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႔Gmailေလးကိုေျပာေပးေစလုိပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္လုပ္မယ့္ကဗ်ာဆိုဒ္မွာ၀င္ေရးခ်င္တယ္ဆိုလည္းေျပာေပးပါေနာ္
ကြ်န္ေတာ့္အတြက္အျမဲၾကည့္ေနသူတိုင္းအားေဆးတစ္ခြက္ပါ
အခုFirmwareေလးေတြတင္ေပးလုိက္ပါတယ္
လုိအပ္ရင္ေတာ့ေဒါင္းေပါ့
 


Admin...Yenitharphyolay
Gmail...yenihackerlay@gmail.com
Facebook Name...B Black Rubyအဆင္ေျပပါေစ..

ဗိုလ္လိွဳင္း (ဆိပ္ျဖဴသားေလး)
DOWNLOAD 1
DOWNLOAD 2
DOWNLOAD 3

Download အဆင္မေျပရင္ ေျပာပါ.. အဆင္ေျပေအာင္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားေပးပါမယ္...